29 januari - tomtetema

Men äntligen så fick jag lite tid att sitta och pyssla. Det är så drygt ibland när man så gärna vill men allt möjligt annat kommer ivägen.

Fast jag har faktiskt hunnit handla igen.... oups :-) Slog till på lite allt möjligt från Scrapbruket då jag ville ha Martha Stewarts stans med en kvist.

Jag har gjort veckans julkortsutmaning. Den här gången ska det finnas en tomte med. Det blev en liten söt tomte i nalleform som fick vara med på mitt julkort. Det är ett lite glansigt papper från Docraft.



Kortbasen är akvarellpapper och så har jag embossat med min fiskarsplatta för att få lite snöflingor i bakgrunden. Jag har också varmembossat med frosted crystal på hela snöflingepappret.

Fick för mig att testa fotohörnstansen jag köpte nu också, för att få lite kontrast fick det bli brunt. Röda sammetsband för att få in lite julkänsla. 



En liten klocka i rött band fick också vara med och så har jag premiäranvänt min Martha Stewart-stans med de fina kvistarna. Den har jag suktat efter lääääänge :-)



Med Docraft-pappret fanns också små utstansade skyltar så "happy christmas" fick det bli :-)



Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Malin Lans

Vilket fint kort! Tyckte bilden var så fin!

Ha det gott./ Malin!!

2012-01-29 @ 18:34:04
URL: http://frulans.blogg.se/
Postat av: snojbi

Kanonsnyggt Julkort

Kramis

2012-01-29 @ 19:12:56
URL: http://www.snojbi.blogspot.com/
Postat av: onkis

Det va ett mysigt och snyggt julkort!

Spännade och se vad du hittar på till denna veckans utmaning.

Kram!

2012-01-30 @ 22:08:08
URL: http://onkis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: