20 juni - Avtackning av kollega

Ojoj, vad det har blivit svårt att få tiden att räcka till! Bloggen har verkligen fått stå tillbaka för mitt "nya" liv. Jag har börjat träna igen, så himla skönt!

Idag visar jag i alla fall ett kort som jag gjort till min vän och kollega Annica, det är från oss alla på enheten.

Jag har länge velat lifta ett kort som Marianne har gjort, det är ett trestegskort med en extra framsida som hon gjorde så snyggt. Här är min version.




Papper är från Maja Design (som vanligt, verkar det som hihi) Det är den nyaste kollektionen där det finns flera nya favoriter. Flickan är från ett klippark med vintagebilder.
 


Så här ser kortet ut öppnat. Jag har använt ett par spellbinders för att stansa ut den franska liljabården på kanten och den runda med hjärtan.



Jag satte dit en fjäril också innan kortet blev överlämnat, tyckte det blev för tomt annars. Fjärilar kan aldrig bli fel :-)

På högersidan har jag skrivit ut på datorn vår hälsning på ett CC4 papper och så har jag färgat in kanter och stämplat lite svirvlar.



Så här ser baksidan ut. Jag använde min kantstans även här för att få skarven att se lite snyggare ut. Självklart har jag stämplat min personliga stämpel på baksidan också.

Lycka till på nya jobbet Annica, men jag kommer att sakna dig. KRAM!

Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Ett vackert kort.

Så fint du har satt ihop allt,

fina papper, färger och detaljer.

En riktigt kul vikning, liftvarning :)

Ha det gott!

Kram

2012-06-20 @ 06:35:00
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: