2 september - utmaningar hos Onkis och Lisa-Olsi

Jag har gjort kort till två utmaningar hos Lisa-Olsi och Onkis som firar 4 år som nätvänner.
 
 
Här är korten!
 
Lisa-Olsis skiss:
 
 


Jag har stansat kanten på kortstommen så insidans mönsterpapper sticker fram. Några knappar, akryldroppar, band och en blomma dekorerar kortet. Vintagefotot är troligen från Inkido. Texten utskriven från datorn och fastsatt med brads. Mönsterpapper från Maja Design.
 
Onkis skiss!
 
 
Alla mönsterpapper kommer från Maja design. Jag har skrivit ut texterna på datorn. Stämpeln på det nedre kortet är från Bildmålarna. Jag har färglagt med Promarkers.
Jag har vridit på Onkis skiss och flyttat lite på blommorna och fjärilen för att få kortet så det passade mig. Jag fick en beställning på ett grattiskort så då passade jag på att få inspiration från den fina skissen! :-)
 
 
Närbild på Mimosa från Bildmålarna.
 
 
 
På insidan har jag stämplat med en clearstamp från Viva decor och grattisstämpeln från Inkido. Jag skrev ut hälsningen på datorn. Små fjärilar som jag punchat ut fick också vara med.
 
 
 
Baksidan med min personliga stämpel från Pysseldags.
 
 
Ha en bra dag!
 
Kram Rosa
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Jättefina kort, gillar ditt blåa
kort i vitagestil, så fin bild.
Det lila kortet är somrigt
och glatt, söt stämpel.
Tack för att du är med i vår utmaning.
Kram

2012-09-03 @ 00:14:53
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/
Postat av: onkis

Tack för att du är med i vår utmaning.
2st jättefina bidrag.
Fin bild och vintagestil och ett härligt lila kort med en söt flicka.
Kul att du ville vara med.
Kram!

2012-09-03 @ 06:08:43
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: snojbi

Jättefina kort

Kraaaaaam

2012-09-03 @ 06:23:51
URL: http://snojbi.blogspot.se
Postat av: Margareta

Kanonfina!!
Ses på lördag!
Kram!!

2012-09-04 @ 08:49:34
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: