9 september - veckans julkortsutmaning

Hej!
 
I helgen har jag varit på en mycket trevlig pysseldag i Bollnäs! Passade på att göra veckans julkort med hjälp av den bingoutmaning de hade fixat där.
Det skulle vara med en spets, text, blommor och swirls. Själva julkortsumaningen i sig på julkortsbloggen var att det inte skulle vara ett runt, fyrkantigt eller rektangulärt kort. Nu är ju mitt kort liiiiiite åt det hållet i alla fall, men ändå inte helt fyrkantigt....... tycker jag....
 
Jag satte en blomma bakom textstämpeln från Pysselmyran så den sticker ut lite. En röd spets satte jag bakom också. Formen på kortet är gjort med en Cheery Lynn die.
 
Vita Magnoliaswirls, röda rosor, pyntbär och blad i hörnet.
 
Baksidan med min personliga stämpel.
 
Insidan har jag stämplat med Inkidos Julglädjen och panduros swirl.
 
Fler saker kommer snart från lördagens pyssel :-)
 
Ha en bra dag! Kram Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: