5 april 2013 - Kort från scrapträffen

Jodå, du ser rätt! Det är ett inlägg från mig även idag! Faktiskt så kommer det ett imorgon också så det är bara att komma tillbaka då:-D
 
Jag visar ett kort som jag gjorde på senaste scrapträffen vi hade. Jag har färglagt en supersöt digistämpel från Saturated Canary. Jag är lite oense med skrivaren jag har till låns men till slut fick jag ut skapliga bilder som dög att färglägga. Mönsterpappren kommer från Maja Design. 
 
 
 
Här är en närbild på stämpeln. Jag har färglagt med Promarkers och en flexmarker (cappuccino). 
 
 
 
Här är en närbild på blomsterarrangemanget, bladsvirveln är en die från Cheery Lynn (en ny favorit hos mig). Jag satte även ett litet hjärta där från Papermania, en del av en vinst jag fick i Avesta från Weralena. Jag hade ju turen på söndagen att vinna på lotten i båda tävlingarna som var då:-D 
 
 
 
Lämna gärna spår!
 
Kram Rosa
 

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Jättefin t kort

2013-04-05 @ 18:50:36
URL: http://www.gobiten.blogg.se
Postat av: Lotta

Åh så vackert kort! Kram Lotta

2013-04-07 @ 21:04:04
URL: http://www.mylittlescrapcorner.com/
Postat av: Margareta

Superfint Rosa!! Söt och vackert färglagd digis och såå fina färger! Din nya swirl är också jättesnygg!
Ha det gott! Kram!!

2013-04-10 @ 00:49:02
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: