24 juni 2014 - Bröllopskort

Hej!
 
Jag fick en beställning på ett bröllopskort och nu i midsommar gifte de sig så nu kan jag visa kortet.
 
Brudparet på kortet är en digistämpel från Aurora Wings som Mitzi Sato-Wiuff ritat.
Mönsterpappren är Maja Designs Sofierokollektion.
 
 
Hjärtbården är en kanstans från Martha Stewart. Bladsvirvlarna är Cheery Lynn-dies. Jag har både en vänster- och en högerställd svirvel. Blommorna kommer från Wild orchid crafts.
 
 
Motivet är färglagt med Copicpennor. 
Hud: E13, 11, 02, 00 R20
Hår: E57, 55, 53, 51, 50
Kostym: W9, 7, 5, 3, 1
Brudklänning: B000, 00, C1
 
Runt motivet har jag färgat in med Distress ink Milled lavender.
 
 
På insidan har jag använt en gummistämpel från Pysseldags som är helt ny, hjärtliga gratulationer. Hjärtdiesen är från Memory Box.
 
 
Kortet från sidan. Namnen har jag skrivit ut i fonten Edwardian script och monterat på kuddar så det blev mer upphöjt. Även brudparet är monterat med 3D-kuddar.
 
Ha en fin dag!
♥ Kram Rosa ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, sååå underbart vackert bröllopskort. Linnéa & Håkan blev såklart jätteglada för ett sådant fint kort.
Kram och ha det gott!

2014-06-24 @ 07:39:51
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: