24 december 2017 - God jul

Hej!
 
Idag vill jag önska er en riktigt god jul med det här kortet, både här i min egen blogg och i CMS blogg.
 
 
Stämpeln är en digi från Kenny K. Vilka copicpennor jag använt för att färglägga henne finns i blogginlägget hos Copic Marker Sverige. 
God Jul är en die från Roxstamps. Den har jag lagt ett lager glossy accent på. 
 
 
Den fina snöflingebården är en chipboard som jag köpt från Make it Crafty i Australien. Jag har duttat på lite vit färg och sedan lagt på ett lager med stickles star dust så den glittrar lite.
 
 
Det glittriga i den röda är gjord med en vit gelpenna.
 
 
Här ser man en liten skymt av insidan av kortet också. Jag har använt en embossingfolder från en engelsk scraptidning på framsidan av kortet och på insidan en embossingfolder från Nellie Snellen. Jag har färglagt julstjärnorna med copics.
 
Hoppas du får en fin jul!
KRAM
Rosa
 
Det här är också mitt bidrag till Make it Craftys månadsutmaning "sparkle" 

Kommentarer
Postat av: Andrea Tully

Stunning!! Thanks for joining us at Make it Crafty 'Sparkle' Challenge.

2017-12-27 @ 06:46:56
Postat av: Anonym

What a lovely card! Thanks for joining us at Make it Crafty Challenge! Hugs Nicoletta

2018-01-04 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: