21 juli 2017 - färgläggning av volanger

Hej!
 
Jag är med i Kit & Clowders månadsklasser och den här månaden så handlar det om volanger och hår. Det är ju bland det svåraste att färglägga, veck och volanger. Man måste liksom helst vara konsekvent med varifrån ljuskällan kommer från så vecken blir snygga. 
 
Med guidning av Alyce på K&C så har jag färglagt den här digistämpeln från Moonflower digistamps som är den man använder till markerklassen, om man vill. Vilket jag vill.
Jag kommer inte att skriva vilka färger jag har använt eftersom det tillhör klassmaterialet, men fram till den 14 augusti så kan man köpa den här klassen från Kit & Clowder och då får man veta färgerna så klart. 
 
 
 
 
Jag gjorde även en till med andra färger som också finns föreslagna i lektionen. 
 
 
 
Jag känner mig så förvånad när jag tittar på dem att jag faktiskt har färglagt det där :D hahaha!
Jag är sjukt nöjd.
 
Nu övar jag lite på andra objekt, det går sisådär, men övar man inte så lär man sig inget. 
 
Ha nu en fantastisk fredag!
KRAM Rosa
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jisses, vad duktig du är!!! Sååå underbart vackert du färglagt båda två:)
Kram och må så gott!!

2017-07-22 @ 14:55:16
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: