9 juli 2017 - DT kort för CMS sommarvecka

Hej!
 
Hela den här veckan som varit har jag bloggat i Copic marker Sveriges blogg, i alla fall varannan dag. 
 
Det första har jag redan visat här i min blogg, studentkortet. Här kommer de andra och länk finns under varje bild till orginalinlägget i CMS blogg. Där finns all info om materialet och många fler bilder.
 
 
Födelsedagskort
 
 
 
Konfirmationskort
 
 
 
Nu kommer jag att ha typ sommarlov från Copicbloggen till augusti men här i min blogg så kommer det att dyka upp lite nytt inom kort! Har lite på lager som ni inte fått se än :D
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
KRAM Rosa
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: