20 maj 2017 - Sjöjungfru Kit and Clowder maj

Hej!
 
Jag är ju väldigt förtjust i mina copicpennor och försöker lära mig att använda dem och utmana mig själv på olika sätt. Jag prenumererar på en online kurs från Kit & Clowder där jag får en ny utmaning varje månad och de är helt fantastiska! Mitt största problem är att slutföra dem så nu har jag bestämt mig för att skärpa till mig där. Jag lär mig ju inget av att låta projekten ligga halvfärdiga i en plastmapp precis. Så nu gjorde jag klart maj månads utmaning idag. Jag har haft mina utbrott här och där under resans gång men nu när det är klart så är jag ju ändå nöjd med resultatet!  
 
 
 
Om du också blir sugen på att testa och tycker det är ok att lyssna när någon pratar engelska så kan jag varmt rekommendera Kit and Clowder. Varje månad så kommer det en ny lektion och det är både filmat material och det finns ett häfte med steg för steg info. 
Den fina stämpeln är från Conie Fong, hon finns på Etsy. 
 
Så här såg det ut innan jag gjorde klart hela bakgrunden.
 
Jag skriver inga färger eftersom det är en stor del av själva lektionen jag köper och jag har använt samma färger som föreslås i lektionsmaterialet. Men fram till den 14 juni går det att köpa den här lektionen om man är intresserad! Följ länken jag skrev tidigare så kommer du till Kit and Clowder. 
 
Ha en fortsatt fin kväll! Nu ska jag nog ge mig på att göra klart förra månadens påbörjade projekt. :-)
 
KRAM Rosa
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow! Vilka copic nummer har du använt?

Svar: Tack! Jag har inte lagt ut vilka pennor jag använt eftersom det hör ihop med lektionen, men det är olika nyanser av BV, RV, YR och BG.
Rosa

2017-05-21 @ 08:58:24
Postat av: Camilla

Åh, vad duktig du är!! Superfint:)
Kram och ha en fin söndag!!

2017-05-21 @ 11:38:04
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: