13 november 2017 DT kort för CMS

Hej!
 
Idag är det min bloggdag hos CMS och tänk att jag faktiskt glömde bort det!
Det har varit flera specialare nu med månadsutmaning och fars dag att jag glömde min egen dag.
 
Nåja, dagen är ju faktiskt inte slut än :D
 
Jag har gjort ett kort till en flicka som heter Harriet och hon har fyllt 7 år.
 
Det här är hennes kort:
 
 
All info om materialet, pennval och fler bilder, bland annat av insidan, finns i CMS blogg
 
Ha nu en fortsatt trevlig kväll!
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Jättefint kort i fina färger :)
Ha det gott // Lisa

2017-11-22 @ 02:33:06
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: