5 februari 2018 - DT kort för CMS

Hej hopp!
 
Det är min bloggdag hos Copic Marker Sverige och det är dags att visa ett födelsedagskort i rosa.
 
 
Det här kortet fick en av mina arbetskamrater när hon fyllde år och hon älskar rosa :D
 
 
Så här blev insidan av kortet, en grattisstämpel från Pysseldags.
 
 
På baksidan kunde jag dekorera med den bård som sitter längst ner på 30x30 arken från Maja Design. 
 
 
Grattis är en die från Idas magasin. Jag har stansat den två gånger för att få en liten rosa skugga under.
 
 
Stämpeln är en digistämpel från det nu nedlagda företaget KennyK. Hon är ju då färglagd med Copics och vilka pennor jag har använt finns i mitt DT-inlägg.
 
 
Mönsterpappret har jag fuktat runt kanterna, raspat och rivit för att få det lite shabby. När det sedan torkar är pappret mycket hårdare och stannar i den form man har böjt till det i.
 
Ha en fortsatt fin dag!
 
Kram Rosa

Kommentarer
Postat av: snojbi

Ett sånt coolt kort

2018-02-17 @ 10:39:59
URL: http://snojbi.blogspot.se
Postat av: Camilla

Jättefint kort du gav till din kollega! Snyggt motiv och otroligt fint färglagt:) Så duktig!!
Kram och må så gott!

Svar: Tack så jättemycket Camilla :D Kram!
Rosa

2018-02-21 @ 12:37:47
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: