7 juli 2018 - Inspirationskort för CMS

Hej!
 
Idag startar en sommarutmaning hos Copic Marker Sverige (CMS) som pågår till 26 augusti.
Temat är SOMMAR!
 
Det här är mitt inspirationskort som medlem i designteamet.
 
 
Jag har använt en digital stämpel från Saturated Canary "Toes in the sand", sjöstjärnan och snäckan är gummistämplar från Magnolia, jag har stämplat med distress ink walnut stain och klippt ut. Mönsterpappret är från Studio Light "summer feelings"
 
Färgläggningen är gjort med copics och jag brukar oftast bara länka till inlägget i CMS blogg för att styra trafiken lite men jag lägger faktist in färgerna idag. 
 
Hud: E04-11-21-00-000
Hår: E57-55-53-50
Ögon: B16-14-12
Läppar: RV34-32
Bikini: BG49-45-53-000
Surfbräda: C3-1-0-BG49-45-53-000-Y38
Sand: E34-43-42-51
Himmel: B000
Moln: B60-C1-0-Blender
 
 
Jag har använt en die från Spellbinders som jag tycker är så läcker, det är kraftpapper som är bakom det färglagda motivet och det har jag klippt för hand, ritade på insidan av den största dien och klippte sen. Eftersom pappret är så fint så fick det inga mer dekorationer.
 
Besök nu copicbloggen  för att se fler inspirationskort och var gärna med i utmaningen du också! 
 
Ha en fortsatt bra dag!
Jag längtar till semestern, en vecka kvar dit :D
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: