19 mars 2018 - DT kort för CMS

Hej hopp!
 
Då var det dags för ett blogginlägg som DT för Copic Marker Sverige igen och nu väntar jag på våren. Det har varit vårkänsla i alla fall nu i helgen med takdropp och sol som verkligen värmde gott!
 
Jag har färglagt en digistämpel från Some Odd Girl och använt papper från Graphic45. Jag har också använt mig av mina kära chipboard ord från Make it Crafty! De är så roliga att färglägga på. 
 
 
Alla färger jag använt till motivet finns i mitt inlägg hos CMS. Jag har också färglagt hello och spring med copics. 
 
Du hittar inlägget här: Copic Marker Sverige
 
Hoppas du får en fantastisk dag!
Kram Rosa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: