11 maj 2018 - Inspirationskort till CMS

Hej!
 
Första lördagen i varje månad så börjar en ny utmaning hos Copic Marker Sverige. Den här månaden är inget undantag och vi har examen/student som tema.
Färglägg något med copics och använd månadens tema.
 
Så här blev mitt inspirationskort!
 
 
Jag har använt motivstämpel från Roses digitala stämplar. Textstäpeln är en gummistämpel från Minelle.
Mönsterpapper från Panduro, faktiskt ett av de första jag köpte när jag började scrappa :D Jag köpte en hel hög med samma. En bit rivet bokblad som jag har gnuggat lite distress ink walnut stain på.
 
Jag har listat färgerna jag använt i CMS blogg. Så hoppa gärna över dit för att se dem och titta på de andra korten. Var gärna med du också!
 
Ha en bra dag!
Kram Rosa
 

Kommentarer
Postat av: Sindra/Marianne

Åh så underbart fint kort! Gillar färgsättningen och dekorationerna. Så fint spetsband. Färgläggningen är superfin! Själv är jag inte nåt vidare på det .
Ha det gott!

2018-05-11 @ 17:39:40
URL: http://https://sindras-gnistor.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: