12 juni 2019 - Vincent 2 år

Hej!
 
Jag har gjort ett kort till lille Vincent som fyllt 2 år. 
 
Digistämpel från Mo Manning, en riktig favorit!
 
 
 
 
Jag har använt mönsterpapper från Maja Design.
 
 
Jag har färglagt med copics. På byxorna har jag gjort resistteknik, tagit en bit tyg med struktur och droppat på lite copic blender (0) på tyget och sedan tryckt mot de färglagda byxorna en stund. Då lyfts färg ut och ger de färglagda byxorna mer liv. 
 
 
 
Jag har gjort en enkel design så bilden kommer i fokus. Jag har använt en rundad die med hål längs kanterna, den kommer från Nellie Snellen. Jag har handklippt fotomattan genom att rita av utsidan av den die jag använt först. Siffran 2 är från Sizzix. Jag fick en röd liten ankknapp av min vän Margareta som blev ett bra tillskott till dekorationerna :D 
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
Kram Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: