30 mars 2019 - Grattis Tony!

Hej!
 
Jag har äntligen gjort ett kort! Jag har inte pysslat på flera månader men tack vare att min kollega ville ha ett kort till sin make så kom jag igång lite igen. 
 
Han fyller idag så grattis Tony!
 
 
Jag har använt en digistämpel från Kenny K.
Jag har färglagt med Copicpennor.
Mönsterpapper från Maja Design.
 
 
Jag glömde faktiskt att fota insidan, men här skymtar man den lite grann. Jag gillar att göra insidan fin också med matchande papper. Jag har använt samma ram på insidan som den runt den färglagda bilden. Det är en die från Crealies. 
Texten har jag skrivit ut på datorn.
 
Ja vi får väl se när det blir något gjort nästa gång, men jag ska snart på en pysselträff så förhoppningsvis blir jag inspirerad att köra igång igen.
 
Ha en bra dag!
KRAM Rosa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: