12 september 2019 - Dopkort till Lilly

Hej!
 
Idag så bloggar jag ett dopkort till mitt kusinbarn Lilly :D 
 
 
Jag har använt mönsterpapper från Maja Design. 
Kantstans från EK Success "Arrow"
Ovala dies från Spellbinders.
Blommor från Wild orchid Crafts.
 
 
Jag har gjort rosetten med hjälp av en stor plastgaffel från Ikea som har fyra pinnar så det går att få jämna öglor med. Min kusin älskar ugglor så jag smög in en liten charm-uggla :D 
Textstämpeln kommer från Vilda stamps. 
 
 
På insidan har jag stämplat med samma typ av stämpel från Vilda Stamps och stansat ut ett albumblad med en die från Crealies. Det blir mer stadga i kortet om man sätter dit en insida också och inte bara stämplar direkt på kortstommen.
 
 
 
Stämpeln är en gummistämpel från Lili of the Valley
Färglagt har jag gjort med copicpennor.
 
Det var allt för idag!
 
Kram Rosa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: