3 juni 2020 - Morsdagskort

Hej!
 
Idag visar jag kortet jag gjorde till min mamma.
 
 
Jag har använt mönsterpapper från Maja Design Sofierokollektionen.
Jag har stansat ut den färglagda bilden med en die från Lawn Fawn stitched rectangles.
 
 
Ord-dies från SkapatAv, från två olika set.
Snurrblomma från Kort&Godt och rosor från Wild orchid crafts.
Blombladen är gjorda med en die från Cheery Lynn
 
 
Jag har färglagt en digistämpel från Stamp Anniething och så har jag färglagt en enkel bakgrund på frihand.
Jag har färglagt med Copicpennor.
 
Jag har däremot glömt att skriva ner vilka färger jag har använt.😕
 
 
På insidan har jag satt en kram, det är också en die från SkapatAv.
 
 
 
Som oftast färgar jag in kanterna med distress ink Walnut stain och drar ut en tunn strimma med glitterlim, stickles Star dust. Wink of stella clear har jag penslat på blommorna.
 
Ha en fortsatt bra dag!
KRAM Rosa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: