Äntligen lite pyssel

Nu har mina pysselsaker varit undanplockade alldeles för länge. Men idag kom de äntligen fram igen. Jag gjorde en kortstomme för ganska länge sen men sen har det inte blivit något av den för jag kunde inte bestämma vilka papper som skulle klä den. Men nu är den klar. Det är en variant av tri-shutter card som jag gillar så mycket.



Jag har dekorerat med papper från serien Butterfly garden som jag tycker är underbar. Satinband med en rosett som jag kämpat för att få till som vanligt och självklart så får en Martha Stewartfjäril vara med.

Stämpeln på framsidan är från Reprint.



Här är den utvecklad rakt framifrån.



Här kan man se trappstegen eller vad man vill kalla det.



Jag har stämplat "kramar" på en av de mindre rutorna och kommer att skriva mitt namn under när jag ger bort kortet.



En närbild på "huvudstämpeln" på kortet. Blev så glad när jag hittade den stämpeln hos Roxstamps då texten är fantastisk. Den sången sjunger min kör varje år på när det är konfirmation och det är alltid så stämningsfullt.
Jag har dekorerat med några blommor. Eftersom körsbärsblommor finns med i pappersarket passade det ju bra att fortsätta med det temat :-)

Ha en bra dag! Lämna gärna spår i gästboken.

Kom ihåg att rösta på mig i Panduros tävling också :-) http://www.skapanytt.se/gallery/photo/57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: