19 december - pysselrum på G!

Äntligen! Jag har ett pysselrum snart! Hittills har jag ju suttit i köket. Eftersom jag inte orkar/vill plocka undan allt varje gång jag pysslat så har köket sett ut som ett slagfält sen i somras (ungefär) och mat får ätas i vardagsrummet istället. Men nu är förändringen på gång, det är lååååååångt ifrån klart men jag har i alla fall ett bord :-) Jag är glad för det lilla. Jag har köpt en byrå och en hurts som ska monteras också.
Nu har jag bara fotat mitt lilla bord, resten av rummet är fortfarande fyllt av leksaker och ett akvarium men det låtsas jag inte om :-)





Jag har plockat upp lite saker på bordet och fyllt lådorna i skrivbordet, härligt!



Nu ska jag blogghoppa och hitta bilder på andras scraprum/pysselrum för att få lite idéer. Det får nog bli några hyllor ovanför bordet i alla fall och en annan stol och bättre belysning.

Kom gärna med tips till mig!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å vad roligt, vet ju hur du längtat efter det här. Grattis till nya rummet/hörnan.

Hyllor ovanför är ju ett plus, en annan idé är tavellister att ha stansar eller monterade stämplar på. Tar inte så stor plats, och fungerar kanon. En magnetlist kan också va bra, man kan hänga upp lappar med tips och annat man vill ha nära på den.

Jag har ställt byråer längst bak på bordet, och sen lagt ett hyllplan på dem - då får man mer förvaring utan att skruva i väggen.Under hyllplanet har jag ett litet lysrör - fungerar fint när man ska färglägga och behöver lite extra ljus.

Lycka till nu, och hör av dig om du behöver komma och kika hur jag har det för att få fler tips.

Kram ♥

2011-12-20 @ 06:19:32
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: snojbi

Underbart med eget pysselrum

En massa hyllor är ju alltid bra att ha

Kramis

2011-12-20 @ 11:01:46
URL: http://www.snojbi.blogspot.com/
Postat av: Elisabet

Hej Kul att se att du fått till din hörna Kram

2012-01-02 @ 19:54:15
URL: http://gobiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: