20 december - julkort till chefen

Vi hade en pysselträff på jobbet i förra veckan, jättemysigt hade vi med lite glögg, pepparkakor och lussebullar. Det blev kortmakeri och jag och min vän Karin hade släpat med oss våra saker. Alltid svårt att välja ut vad man ska ta med, suck. Men en sak är säker, det är alltid för mycket :-)

Jag började göra ett kort som vi ska ge till vår chef och önska honom god jul. Det fick gå i blått, passar honom bra. Inkidos papper och klippark från Sagen tror jag. En vit spets och snöflinga med en kristall i mitten. Taggen är gjort med en QK-stans. Bokstäverna är foamstickers från Panduro.
 


Närbild på grabben. Jag har lagt glitterlim runt kanten.







På insidan har jag embossat god jul med en av mina favoritstämplar från Panduro. Färgen på embossingpulvret är denim.



På baksidan har jag satt en bit av samma mönsterpapper som framsidan under min logga. Kanterna är färgade med distressen stormy sky.



Nu ska jag göra slutspurten på julkorten!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å vilket fint kort, han kommer bli sååå glad!

God Jul och Gott Nytt År, önskar jag er.

2011-12-21 @ 17:34:34
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: