26 december - god fortsättning!

Tänk så det susade till och så var julen över. Dessutom susade Dagmar till också så vår hammock blåste sönder helt.

Jag har inte haft tid att blogga mina sista julkort då det varit långa dagar på jobbet och sedan julklappsjakt :-) Här kommer i alla fall bilderna.

Jag har fortsatt använda mig av de söta arken jag köpte i Avesta.



Vimpel med god jul-stämpeln från Inkywings.



En snöflinga från Martha Stewart.



Sen har jag gjort ett kort inspirerad av pepparkakor. Bakgrundspappret (hihi) är från Panduro. Stjärnan är från Inkido.



Stämpeln är från Panduro och jag försökte få den att se välanvänd ut med hjälp av distress "old paper" och så knölade jag ihop pappret och rev lite i kanterna.



Även här fick Inkywings stämpel vara med och så ett rött hjärtband från Ica. Som jag lyckades vända åt fel håll men det blev ganska bra ändå.



Jag gjorde en liten ficka för att kunna skicka med en fotoremsa. God jul-stämpeln är från Panduro.



Närbild på bildremsan (inklusive min juvel). Det är en spellbinders-stans med fotorutor och även där bandet sitter fast har jag använt mig av en spellbinders-stans.



Nu hoppas jag på att få mycket pysseltid. Ska jobba i mellandagarna men sen har jag några dagar ledigt. Härligt!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: