5 december - kort från träff

Nu har det varit lite stiltje i bloggen igen och inte bara här utan även i pysslandet också. Men i lördags så hade vi en av våra roliga scrapträffar i alla fall och då blev det lite gjort igen!

Här är ett julkort jag gjorde utifrån en bild i en engelsk scraptidning. Jag skar några remsor i matchande papper och satte fast på ett cardstock och satte ett sammetsband runt om. Tomten kommer från samma 16x16 cm kollektion som remsorna och jag köpte det i Avesta.
God jul är en stämpel från Panduro har jag för mig.








Jag har fått mina naglar fixade idag också, brukar ju inte lägga upp annat än scraprelaterat men idag tror jag nog naglarna platsar :-)

Fixade av Annica Å

I morgon kommer ett nytt kort från träffen så välkommen tillbaka då! Lämna gärna ett litet spår efter dig när du är här!


Kommentarer
Postat av: Margareta

Jättefint kort, som jag ju också såg irl när jag tittade in till er i lördags.

Naglarna såg verkligen scrappade ut de också hihi!!

Kul att du gillade mina Nepalbilder! Kan nog lova att det kommer flera ;-)

Ha det gott! Kram!!

2011-12-06 @ 17:44:10
URL: http://mormormargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: