6 december - julkort

Här kommer mitt andra kort från träffen i lördags. Jag gillar ju kortvikningar av alla de slag och den här gången blev det ett centerstep-card. Linda/pysselbus gjorde ett först och sen hängde nästan alla andra på också. Jag fick låna en magnolia från senaste klubbpaketet som jag har färglagt med promarkers och pappret är fram- och baksida av ett Pionpapper.
Stämpeln är nog inkido.

Den blev lite suddig så titta inte så noga, bara notera hur kortvikningen ser ut :-)









Ha en underbar dag! Välkommen tillbaka :-)


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Dina kort är jättefina!! Gillar särskilt det här med lilla Tildan.

Hoppas du får en fin dag,

Kram ♥

2011-12-07 @ 07:07:52
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: snojbi

Åhh det är underbart fint

2011-12-07 @ 21:25:13
URL: http://www.snojbi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: