8 december - grattiskort till maken

Idag fyller min käre man år. Det firade jag med att åka till Panduro som öppnade idag i Valbo :-) Jag hade gott sällskap av Gobiten.

Butiken blev jättebra tycker jag, finns mycket för oss scrapgalningar :-)

Men tillbaka till dagens huvudperson... maken. Han fick självklart ett kort. Jag gjorde det för ett tag sedan men idag fick det se dagens ljus.

Jag har använt mig av ett av mina favoritpapper från Maja Design, carpe diem. Magnoliatjej med hjärta och så en kakservett med lite glitter på. Fjärilen är från panduro. Kortvikningen är trishutter-card.









Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: