Leksandsresa

Jag har varit på mässan i Leksand, helt otroligt att vi kom iväg till slut! Jag hade lite fantasier om att det skulle kunna bli en minisemester samtidigt men av det blev det inget. Det blev helt enkelt en dag som var mest kul för MIG :-) Min tålmodiga familj var med och jag hann titta ett par timmar. Titta och titta, jag handlade ju också så klart! Är inte bara duktig att handla på webben, live går bra det med :)

Här var helt klart stämplar i fokus med flera stämpelföretag på plats. Jag köpte många stämplar och jag köpte självklart några ark EZ mount så nu kan jag montera stämplar på löpande band, hihi!

Här är mina senaste fynd!



Inkywings hade en fyndlåda med utgående stämplar som jag glatt dök ner i och hittade några fina texter.



Bildmålarna hade också massor med fina grejer så jag slog till där med.



Vilda stamps var också på plats och de har alltid en massa skojiga stämplar, man skymtar en skattkarta i ena hörnet som är från dem. Jag köpte lite annat också som stickles, tags och limpenna.



Något jag gillar är Maja designs vackra papper, jag skulle vilja ha ALLA. Jag begränsade mig till några stycken. Den här gången :-)



Nu ska jag gå och fortsätta montera stämplar. Har hunnit göra 7 och har väl en 25 stycken till att göra som legat länge och väntat på EZ. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å vad roligt att ni kom iväg till mässan. Finfina saker du shoppade. Visst är de fina, Bildmålarnas stämplar. Synd att vädret inte var badväder, för Leksands sommarland är verkligen skoj. Hoppas du får en skön vecka.

2011-07-04 @ 07:00:32
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: