After eight-automat

Jag är helt uppslukad av Lars Keplers "Paganinikontraktet" och den är så spännande! Men igår eftermiddag och kväll så kom jag mig äntligen för att scrappa lite. Kom att tänka på att jag ville testa att göra en after eight-automat, såg en sån på mässan i Uppsala. Jag letade på nätet efter en mall och hittade en på Scrapparazzis blogg: http://scrapparazzisblogg.blogspot.com/2010/04/after-eight-automat.html

Här är mitt färdiga resultat, jag gjorde botten något mindre än måtten i beskrivningen för det ville sig inte först. Pappret jag dekorerat med vet jag inte vad det heter, köpte det i Uppsala och jag tycker det är så fint. Om någon känner igen designen så hör av er så jag kanske kan få tag på fler ark. Stommen har jag gjort av kartongark, kanterna är chalkade med mossgrönt och så har jag min älskade fjäril från Martha Stewart med på ett hörn. Rosor på toppen med lite glitter på. Jag tog en spillremsa från kartongen och gjorde spetsmönster med min Martha Stewart-punch och satte fast i locket.



Jag lyckades också göra av med lite pengar på nätshopping, jag är så duktig på det. När jag surfade runt och letade inspiration så råkade jag bara hamna på en sida med många fina stämplar... Ja men de var ju bara tvungna att byta adress och komma hem till mig istället. hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: