En scrapblogg är skapad

Då har jag gjort slag i saken och skapat en ny blogg!
Jag var på scrapmässa i Bomhus i lördags och då satt vi några stycken och pratade om bloggeri, så nu går jag från ord till handling :-)

Jag har inte hållit på med scrapping så länge, men jag tycker att det är så himla kul. Allra mest gillar jag tydligen att handla saker, men jag skyller på att jag måste ju ha saker för att kunna pyssla :-)

Här är mina inköp från i lördags: cardstock i flera olika färger, former och storlekar, 10 promarker-pennor, 3 st Magnoliastämplar, textstämpel, blommor, band, cutting-dies till min QK revolution, lite verktyg, brads, kantstans, väska till cardstocks, fingerduttar och chalks.

Mina fynd på mässan i Bomhus den 7 maj

Scrapdraken visade på mässan hur man gör en vikning av kort som de kallar Bokkort. Jag var tvungen att testa mitt material när jag kom hem och har nu gjort mig ett eget bokkort. Det var så kul! Perfekt att använda som presentask för t ex smycken.

Min version av ett bokkort, tillverkat mestadels av material inköpt på mässanDetaljbild på bokkortetJag har satt en fjäril inuti

Blir du sugen att testa att göra ett bokkort själv? Kolla in Scrapdrakens tutorial.
Natti natti
/Rosa

Kommentarer
Postat av: Pia Styrman

Åh vad fint! Visst är det otroligt kul med skapande! :-)

2011-05-14 @ 22:04:54
Postat av: Åsa/asamia

Å vad roligt att du skapade en blogg, kommer in och kikar hos dig igen snart.

Kanonfint bokkort du gjort, visst är det pilligt - men fint blir det.

Kram ♥

2011-05-21 @ 08:33:38
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: