26 november - presentpåse

Idag har jag gjort en presentpåse då min son ska på kalas imorgon. Det som tydligen är inne just för sekunden är fotbollskort. Det får plats några stycken förpackningar med kort i påsen. Jag har försökt hålla det enkelt med tanke på att imorgon säger det nog bara ritsch ratsch och så är påsen väck. :-)

Jag hittade en tutorial till påsen hos Splitcoaststampers. De kallar den för 2-5-7-10-box.

Jag har använt mig av ett tunt cardstock från Clas Olson och ett strukturpapper från Panduro som matta bakom stämpeln. Strukturpapperet är jättefint, synd att det inte syns mer av det :-) Jag har stansat ut mattan med en Cherry Lynnstans. Reprints grattisstämpel är en favorit, den är så lagom i storlek tycker jag. På lockets kant har jag stansat med en x-cut.



Påsens sidor, där har jag embossat en clearstamp för att få lite liv och rörelse :-)



Även baksidan har fått en embossad stämpel.



Nu är det bara att hoppas att det blir ett trevligt födelsedagskalas imorgon, jag har gjort mitt bästa för att hjälpa till :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: