Julkort på scrapträffen

I lördags hade vi scrapträff. Jag gjorde klart min korsett men sen fick jag även till ett par kort. Jag fick så bra tips av Susanne när jag gjorde det här kortet, hur man stansar ut men med delar av motivet kvar utanför ramen. Kanonkul! Det ska jag göra fler gånger.



Jag har färglagt min lille hängelkille med promarkerpennor och sedan skuggat med MCP-tekniken.
Mönsterpapper från Inkido. Julstämpeln fick jag låna av Susanne. Stjärnan är en stans från Martha Stewart.



Swirlen är gjord med en stämpel från Panduro.



Mössan har fått en liten kant med vitt "puff". Den vita färgen puffar upp när man värmer den med embossingfönen.

Imorgon får du se mitt andra julkort som jag gjorde på träffen.
Välkommen tillbaka!


Kommentarer
Postat av: B

Vad du kan, tjusigt! /P

2011-11-23 @ 11:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: