Korsett i beige/brunt/guld

Jag har gjort en korsett i tonerna beige, brunt och guld. Mallen är köpt hos Card Carousel och sen har jag modifierat den lite. Jag sätter bakstycket i tre delar istället för ett. Jag tycker det är snyggt när man kan få korsetten i olika mönster.

Till den här har jag använt mig av ett Maja Designpapper och brun cardstock.

 





Jag använder en kantstans från X-cut, flower doily till spetsmönstret och så sätter jag öljetter i blommans mitt.
Limpistolen får också jobba när jag gör korsetterna, då vet jag att dekorbanden runt kanterna sitter bra.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Margareta

Den är verkligen underbar - det vet jag ju som sett den irl!!

Du är otroligt duktig på det här!

Även jag har uppdaterat bloggen.

Ha det gott! Kram!!

2011-11-22 @ 23:23:33
URL: http://http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: