Mässa i Uppsala

Jag och familjen drog iväg en snabbrunda till Uppsala igår, det var inte en planerad resa då jag skulle sjunga på kvällen, men vi gjorde det ändå och hann hem! Tjoho!

Det var (och är idag också) scrapmässa i Uppsala och det är alltid så trevligt med mässor. Jag hade en lista med saker jag tycker att jag behöver. Trots alla inköp redan så är det väl märkligt att det alltid saknas något... ;-)

Men nu blev det i alla fall en fin snöstjärnepunch från Martha Stewart och enfärgad cardstock i olika nyanser. EZ slog jag till på också då jag har många omonterade stämplar att fixa. Ett fint mönsterpapper från Inkido kom också med. Det blev några fingerduttar och 4 promarkers också.




Nu fanns tyvärr inte allt jag ville ha, jag är på jakt efter en kantstans från EK success som ingen verkar ha längre. Så är det någon som ser till den så hojta till!

Det är alltså EK success dotted scallop edger punch. Den gör en liten liten vågig kant som är mycket diskret men ändå effektfull.
 


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Det var sååå roligt att du kom ner och överaskade oss på träffen/mässan. Nästa gång hoppas jag att du kan följa med oss.

Massor av fina saker du fick med dig hem, tänk att man alltid hittar nåt man vill ha/behöver ;0)

Vi hörs av,

Kram ♥

2011-11-09 @ 18:38:23
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: