Födelsedagskort i rosa

Jag har knåpat ihop ett födelsedagskort till en liten tjej som älskar rosa, hon fyller 6 år på söndag. Jag håller på att öva mig att färglägga stämpelmotiv med promarkerpennor, jag brukar för det mesta hålla mig till enbart textstämplar. Men nu ska det vara slutfegat :-) Övning ger träning som min körledare sa en gång.

Här kommer bilderna:



Magnoliastämpel, som sagt färglagd med promarkerpennor. Jag har skuggat med MCP-tekniken. 



Metallfjärilen och halvpärlorna har jag köpt från Roxstamps. Gillar den här fjärilen skarpt!



En tag gömmer sig bakom Magnolian med en grattisstämpel från Reprint.



En liten närbild på tjejen. Blir lite sugen på tårta...



Satte ihop några olika blommor med en brad och så har jag sprayat på perfect pearl-mist.



Tack för att du lämnar en hälsning när du är här, alltid kul att göra återbesök hos någon ny inspirationskälla!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Margareta

Härligt kort Rosa!! Du börjar ju bli en riktig kortmakerska!!!

Trevlig helg!! Kram!

2011-10-28 @ 01:05:53
URL: http://mormormargareta.blogg.se/
Postat av: snojbi

Ett underbart rosa kort.

Trevlig helg

2011-10-28 @ 11:00:54
URL: http://snojbi.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: