Scrapträff i Avesta

Nu har jag varit på en stor scrapträff i Avesta, mycket folk och mycket intryck blev det. Vi åkte fyra stycken tillsammans härifrån Gävle och hamnade först i en nykterhetskontroll som vår chaufför klarade med bravur :-)

Jag tycker att jag mest har sprungit fram och tillbaka och kollat/handlat på försäljningsställena, fikat och sedan suttit och glott.

Jag hade beställt tävlingskit och det var flera utmaningstävlingar under dagen. Jag hade svårt att komma igång ordentligt men bestämde mig tillslut för en av utmaningarna som Inkywings sponsrade. Kriteriet var att det man skapade skulle gå i rosa, glittra, ha en tag och ha en eller fler stämplar från Inkywings. Jag hade med mig en tom pringlesburk och bestämde mig att altra den, vilken överraskning...

Så här blev resultatet:









Och kan ni fatta, den röstades fram till VINNARE! Helkul! Jag vinner ju aldrig, knappt på vinst varje gång.

Här är mitt pris:



19 stämplar fanns det i påsen så nu blir det till att montera! Skulle köpt fler EZ-foam...

Jag vann! Jippi!

Här är det mesta av mina inköp, det blev några pion-papper också men dem glömde jag fota.



Jag började på ett julkort också innan vi åkte hem, testade en av mina nya Cherry Lynn Dies. Men det får bli klart en annan dag.

Ha en skön helg!





Kommentarer
Postat av: Elisabet

Stort grattis på dig superkul att du vann. Så himlasnygg burk . Lyllo den som får den. KRam

2011-10-09 @ 22:21:13
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Linda - Pysselbus

Åhhh! Vad kul att du hittade till min blogg - hoppas det löser sig med spellisarna, att det blir rätt denna gång!



Din burk var helt otroligt fin och så roligt att den vann!! Har kikat runt lite och din korsett.... WOW!! Urläcker!!



Ha det så bra!

Kram

Linda

2011-10-10 @ 07:08:24
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Grattis än en gång, din burk blev underbart fin! Jag röstade på dig ;0)

Kul med så många fina stämplar, hoppas du kommer på finfina saker att skapa med dem.

Nu finns en skärmatta att hämta hos mig, hör av dig ikväll om du vill ta en prommis hit.

Kram ♥

2011-10-11 @ 07:17:41
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Nu vill vi se korten du gjorde igår ;0) Kram och tack för att du ville nattscrappa med mig.

2011-10-23 @ 18:48:19
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: