Burkaltring

Nu har jag altrat en pringlesburk igen. Då jag har lite dålig fantasi följde jag samma tänk som till förra burken men med nya spetsar och papper. Men jag bara älskar den här stämpeln jag har från Roxstamps, "du vet väl om att du är värdefull". Tycker den passar utmärkt ihop med stämpeln  från Vilda med "be yourself, everyone else is taken".

Här kommer lite närbilder:











Burken ska få bli ett pris i en tävling i helgen när jag åker på lite "rekreation" i Harsa. Hade tänkt hinna göra något mer också men jag har målat dörrkarmar istället. Hallrust på gång! Jippi!

Kommentarer
Postat av: snojbi

Kanonfin burk

2011-09-02 @ 21:32:47
URL: http://snojbi.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Av en händelse ramlade jag in på denna bloggen och så glad jag blev när jag såg att mina stämplar fanns med. Du får gärna visa upp dina alster i ROX Stamps blogg - De är ju så fina!



Hälsningar

Anna-Lena ROX Stamps

2011-09-21 @ 00:30:32
URL: http://www.roxstamps.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: