Höstkort

Men nu var det då länge sedan det skrevs något här. Jag har fullt upp med att rusta hallen och göra lite andra omflyttningar så att jag förhoppningsvis snart har en egen permanent pysselhörna! Idag köpte vi i alla fall ett skrivbord och hurtsar. Så nu ska vi försöka göra oss av med en loftsäng och ett akvarium så kan förvandlingen börja.

Jag har i alla fall hunnit göra ett kort bara för att få ta i pysselsakerna. Då passade det mig bra att använda mig av septemberutmaningen hos Svensk Scrapbooking och utgick från den skissen.

Jag fick med en så söt stämpel när jag beställde från Bildmålarna sist, en hösthälsning, och den fick bli det som angav tonen i kortet. Det blev helt enkelt ett höstkort.

Så här ser det ut:



Papper från My minds eye, höstlöv från storyteller, bandet med hjärtan är från den lokala tygaffären, flygfäet är en charm jag fick med en traderabeställning en gång och hjärtat från Inkido.






Ha en härlig helg! Själv ska jag skruva garderobsstommar... men det blir ju härligt när det är klart! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: