Lite nya inköp

På tävlingen hos Panduro så kom jag tyvärr inte med bland top 10 fast jag låg där nästan hela tävlingstiden i alla fall. Tror att jag kanske slutade på en total 13:e plats eller liknande. Alla som tävlade fick 20% rabatt och nu har jag utnyttjat den. Köpte inte så där jättemycket grejer, ska ju snart på 2 mässor! Men en ny väska behövdes för kommande pappersinköp :-) Några julinspirerade papper blev det också och en stämpel med recept på pepparkakor.







Jag fick paket från Roxstamps också med lite nya roliga stämplar och dekorationer!



Nu hade jag ju egentligen bestämt mig för ett köpstopp i september, men om fakturan ska betalas i oktober kanske det inte räknas... eller.... :-)

Nu längtar jag till lördag då det ska scrappas hela dagen! Då ska min rullväska packas för första gången, blir bra generalrepetition inför scrapträffen i Avesta om några veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: