Scrapträff!

Jag har varit på scrapträff, ååååååå vad det var kul! 9 jätteduktiga och erfarna scrappare och så jag. Vi höll på mellan 10-22 och tiden gick fort. Jag är en långsam skapare så jag hann väl inte så mycket, men jag gör ju ganska pilliga saker i och för sig. Jag gjorde ett teljuskort och jag är nästan klart med ett vanligt kort också, det behöver lite justering och en insida bara.

Teljuskortet är gjort i lila för att matcha ljusen. Vanlig cardstock som jag stämplat lite swirls på och embossat med hologrampulver. Kanten är stansad med X-cut "Flower Doily". Min bordsgranne Tussan var snäll och lånade ut sina spellbinders till mig så jag använde dem till formen på hålet i asken, huvudet på tagen och till framsidans stämpel. Designpapper från Maja design och serien "Ska vi ta en fika", det finns nog inga fula papper över huvud taget därifrån. Stämpeln "istället för en blomma" kommer från Vilda och "kramar, vänskap..." kommer från Inkido. Bandet med hjärtan har jag köpt på Ohlsons tyg i Gävle.
 




Mitt andra kort får ni se när det är helt klart :-)

Jag vill passa på att tack Åsa/asamia för en jättefin dag och att jag fick vara med!

Kommentarer
Postat av: snojbi

Underbart teljuskort

2011-09-25 @ 14:24:11
URL: http://snojbi.blogspot.com
Postat av: Elisabet

Duktig du är vill, också kunna göra sådant där ljuskort. Vi ses snart igen. Kram

2011-09-27 @ 20:57:51
URL: http://gobiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: