29 februari - DT uppdrag!

Jag lovade igår en glad nyhet och här kommer den: Jag har fått frågan om att vara DT (pappa: det står för design team) för Pysseldags och jag har tackat ja (så klart)! Jag är ju galen i textstämplar och här finns det många fina så det passar nog mig alldeles utmärkt! Mina två senaste kort har ju haft stämplar just från Pysseldags. Jag ser fram emot ett roligt samarbete och jag får en verklig "ursäkt" att få pyssla varje vecka :-) Kul att du vill ha mig med i gänget Ciza.

Jag kommer att blogga varje torsdag är det tänkt så följ mig gärna där. Jag börjar imorgon så välkommen tillbaka då!

Kram från Rosa

Kommentarer
Postat av: Malin Lans

Åh vad roligt!! Ska bli spännande å se vad du hittar på för skojsigt. Ha det gott! /Malin!

2012-02-29 @ 22:58:11
URL: http://frulans.blogg.se/
Postat av: Pappa

Undrade just vad det var... DT. Kul /Pappa

2012-03-01 @ 21:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: