19 januari - påfyllning

Ok nu har jag gjort det igen. Handlat. Det kom två paket till mig igår! Tjoho! Min man retades med mig och hade gömt det som kommit hem i brevlådan och jag fick i stort sett leka gömma nyckeln. Men jag nosade ganska snabbt rätt på det, haha! Det var paket från Ljuva Änglar med en kantstans från Martha Stewart. Den har jag velat ha så länge och nu är den min. :-) Även hjärtan från Stempelglede och en julgran hittade hem till mig från Karlstad. Så kan det gå :-)
Scrap-Perra var inte sämre och fyllde på mitt förråd med julpapper, flera på rea, tack för det! Är man med i en julkortsutmaning så måste man ju se till att köpa julpapper så det räcker över sommaren... eller!?
Lite andra nödvändiga saker som lim och Zots blev det också. Det behovet har jag haft ända sen i lördags, puh vilken tur att jag slipper vänta längre :-D
En förvaring för 30x30 papper hittade jag också, den tror jag kommer att funka bra för mig.

Här kommer självklart lite bilder på mina inköp.













Men nu får det nog räcka med inköp på ett tag. Undrar om jag kan hålla mig så länge som till 10 mars? Då blir det mässa med scrapträff i Avesta. Jippi! 

Kommentarer
Postat av: snojbi

Mycket fint

Trevlig helg

Kramis

2012-01-20 @ 19:02:34
URL: http://www.snojbi.blogspot.com/
Postat av: Åsa/asamia

Å vad roligt att han fixade skattjakt, heja Erik!

Du har fått hem massor av fint, hoppas du får massor av scraptid i helgen. Kram

2012-01-21 @ 09:36:14
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Lisa-olsi

Kul med skattjakt, ingen dålig skatt heller :)

Pappret är från Inkidos julpapper från 2009 tror jag.

Ha det!

2012-01-21 @ 20:05:40
URL: http://olsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: