31 januari - CD-fodralskort

Har varit hemma med en förkyld son och passade på att sitta vid pysselbordet igen.

Jag har gjort ett kort för Alla hjärtans dag. Hittade en fin beskrivning på CD-fodralskort hos Eviebee efter att ha blivit inspirerad på stickochpysseltokigs blogg.


Materialet är akvarellpapper som stomme och sedan Magnolias designark med rosor.



Baksidan fick också ett mönsterpapper och så min namnskylt.



Jag vågade mig på ett litet blomsterarrangemang igen med en liten hjärtformad kakservett bakom.



Texten är utskriven från datorn och så har jag använt två hjärtformade brads för att sätta fast bannern.



Inuti finns ett kort, jag har häftat fast ett hjärtmönstrat band med en röd klammer.



Hjärtstämpeln och svirvlarna i hörnen kommer från Stempelglede.



Även här finns en liten gömma för ännu en hälsning. Det finns plats för att skriva något eget till höger om "puss och kram".



Baksidorna på taggarna fick också bli rosenpappret från Magnolia.



Kortets framsida igen.



Ha en fin dag! Lämna gärna en kommentar innan du går :-)

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad glad jag blir att jag kunde inspirera dig. Älskar dessa fodral.

Ditt är jättefint, pappret är väldigt fint. Kram

2012-01-31 @ 12:01:14
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Helt underbart!

2012-01-31 @ 21:05:40
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Wow vilket arbete du måste ha lagt ned här så välarbetat och snyggt:)Gillar ditt CD-fodralskort mycket och absolut något att testa på själv så tack för inspirationen:)



TACK SNÄLLA för ditt Grattis till mitt nya DT uppdrag så snällt av dig:)

Uppskattar det jättemycket:)



Jag tror också att det blir ett kanonsamarbete och Nettan har fått mina pengar också under några år nu ha ha ha:) Det finns så mycket fint där att det att svårt att låta bli att handla !!!



Så trevligt att du vill följa med och titta på vad jag gör för något och nu på fredag så ska mitt första DT uppdrag visas i Nettans blogg:)



Önskar dig en underbar onsdag:)



Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥:)



2012-02-01 @ 07:34:40
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: