15 juli - julkort för vecka 28

Ja men äntligen har jag fått till ett julkort igen! Kom av mig då jag fick lite beställningar på kort helt plötsligt.

Veckans utmaning på bloggen "ett julkort i veckan" är att det ska vara något med en stjärna och/eller måne.



Så här blev mitt kort. Röd cardstock, grönt spillpapper, wellpappstjärna, några röda halvpärlor, stämpel från Reprint och så Tilda från Magnolia.



En närbild på Tilda färglagd med Promarkers. Jag fortsätter öva med färgerna, har också beställt lite fler pennor idag. :-)



Insidan med Pysseldagshörnet och så en julkram som är från Inkido.

Hoppas nu att jag får till några fler julkort framöver :-) Ska se om det är några av de tidigare veckornas utmaningar som jag ska kasta mig över.

Och idag har jag faktiskt solat! Ja, du läste rätt! Det kom fram en sol även om det blåste rätt rejält, men ligger man nära marken så märks det inte så mycket hihi!

KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: snojbi

Ett helt fantastiskt fint julkort och hörnen på insidan är ju sååå snygga



Kraaaaaam

2012-07-15 @ 10:51:01
URL: http://snojbi.blogspot. se
Postat av: TinaLinn

Sååååå fint! Och insidan är ju magisk! Älskar Tilda stämplar, och du har målat henne superbra. Övar som 17 jag med, med mina promarkers, men tycker det är supersvårt att få till skuggningar mm som man ser att så många gör. Skulle nog behöva gå nån kurs :D Kram!

2012-07-15 @ 20:03:05
URL: http://tinalinn.blogg.se/
Postat av: Margareta

Härligt julkort!Så bra att ha fram i december! Jag saknar tyvärr all inspiration för sånt :o(

Ha det gott! Kram!

2012-07-15 @ 23:02:13
URL: http://mormormargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: