16 juli - julkortsutmaning för vecka 27

Jag försöker göra ikapp några av mina missade utmaningar på ettjulkortiveckan-bloggen. Jag har gjort vecka 27 nu som ska innehålla min favoritjulstämpel och en motivering till varför den är en favorit.

Jag har ett par favoriter men det fick bli den här. Motiveringen till det är att jag gillar budskapet och att det gäller att försöka komma ihåg det när julruschen börjar. Dessutom så var den här stämpeln borta länge och jag trodde att jag råkat slänga den när jag städat av pysselbordet, men till min stora glädje hittade jag den i botten av en kasse där jag hade alla mina band och spetsar! Tjooohooo!

Så här blev kortet:



Jag ville att kortet skulle bli enkelt men ändå effektfullt. Pappret från Docraft har glittrande granar, som inte framträder så bra på fotot.



Närbild på hjärtat med stämpeln från Inkido. Jag har embossat den med bridal, men det syns inte heller på bild så bra. Hjärtat har jag monterat med 3D-kuddar.



Kortet från sidan så insidan skymtar, där jag som vanligt stämplat min hörna.



Baksidan med min personliga stämpel.

Ha en bra dag!
Kram Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: