23 juli - födelsedagskort

Min granne fyller år idag och jag har smygit ner ett kort i hennes brevlåda.

Jag har äntligen blivit sams med min skrivare och har lyckats skriva ut en digistämpel. Den här kommer från Saturated Canary och var en freebee i förra veckan men finns nu att köpa i henne shop istället. Den är underbart söt!



Jag har färglagt med Promarkers. Lite glitterlim och gelpenna är använd på motivet också.




Blommor från bland annat WOC. Utstansade blad från Magnolia.



På insidan har jag stämplat hörnen från Pysseldags och grattisstämpeln är från Vilda Stamps.




På baksidan har jag använt samma mönsterpapper som på framsidan och stämplat min personliga stämpel (från Pysseldags) direkt på den.



Kortet i sin helhet. Lite ostduk bakom motivet, textstämpeln kommer från Inkido, blomswirlarna är clearstamps från Viva Decor. Mönsterpapper från My Mind's Eye men två olika kollektioner: Stella & Rose och Bloom & Grow.



En till bild på framsidan.

Ha en fin dag och välkommen tillbaka!
Skriv gärna en kommentar innan du går.
Kram Rosa

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wow, vilken färgläggning!! Supersnyggt verkligen! Älskar de här motiven, och de gör sig så himla bra i lite starkare färger så som du har valt! Perfekt matchat med snygga mönsterpapper och härlig layout på kortet.

Den där Handgjort av-stämpeln är så himla snygg!! Får nog kolla upp den lite närmare!

Kram!

2012-07-23 @ 12:49:12
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: Linda

Underbart kort, Rosa!!!! Färgläggningen är heeeelt otrolig!!! Grymt läckrt!!!

Kram Linda

2012-07-24 @ 07:39:35
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Onkis

Vilket snyggt och häftigt kort,

gillar verkligen dom härliga färgerna.

Va glad din granne ska ha blivit.

Kram!

2012-07-24 @ 09:17:37
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: Margareta

Åååh så häftigt!! Det här har jag missat! Härliga färger och såå underbart färglagt!

Kram!!

2012-07-28 @ 21:08:45
URL: http://mormormargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: