25 mars - CC utmaning Scrapdraken

Scrapdraken i Uppsala har en cybercrop den här veckan. Jag har knappt varit hemma alls så det har varit svårt att vara med som jag tänkt. MEN jag var på pysselträff igår och då passade jag på att vara med på en av utmaningarna i alla fall!

Jag valde att följa skissutmaningen. Skissen är gjord av Scrapdrakens Katarina. Man får vrida och vända på den som man vill men det ska synas att den ligger till grund för alstret.



Så här ser min tolkning ut. Jag valde att vrida skissen ett kvarts varv. 




En närbild på blommorna. Fick så fina utstansade hjärtan av mormorMargareta igår och som passade perfekt till texten tycker jag.



Eventuellt kommer jag att lägga till fler kort där solen inte kastar så långa skuggor. Men det är ändå så härligt att kunna fota utomhus!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Ditt kort blev superfint, och jag är glad att du fick dit pärlorna till slut för de gör massor för helhetsintrycket!

Tack för igår, hoppas det går fort tills vi ses igen.

2012-03-25 @ 19:25:07
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Lisa-olsi

Snyggt kort, jag gillar färgerna.

Dom röda hörnen är jättefina.

Ha en bra vecka.

Kram Lisa

2012-03-25 @ 23:44:14
URL: http://olsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: