14 maj - Carpe Diem

För ett par veckor sen var jag hemma hos Åsa och fick bland annat prova hennes distress markers. Jag färglade en magnoliastämpel, Edwin som är ute med håven (heter säkert något annat egenligen, men men...).
Nu har han äntligen fått hamna på ett kort. :-) Jag har satt lite osteklut bakom bilden, tyckte det var lite passande. Fjärilen är en rest från Memorybox-stansen jag har.
Urtavlan är gjord av en stans från Tim Holtz, bladswirlen är från Cherry Lynn och fjärilen från Martha Stewart.
Jag har en annan stans från Tim Holtz som gör sånna här flärpar, tabs. Jag har skrivit ut Carpe diem på datorn och så har jag lagt ett lager med 3D-lack över.
Ja så här ser kortet ut i sin helhet. Papper från Inkido och brun cardstock.
Ja det var allt för den här gången, välkommen tillbaka!
Kram Rosa

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan!

Fina kort du scrappar!

2012-05-14 @ 19:23:37
URL: http://scrappa.gladers.net
Postat av: Margareta

Åh så fint du kan färglägga nu!! Åsa är en bra pedagog ;-)

Hela kortet är så läckert!!

Kram!!

2012-05-14 @ 23:37:19
URL: http://mormormargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: