18 maj - Grattiskort i rosa

Idag bjuder jag på ett rosa grattiskort.

Jag har satt en magnoliatag på mitt kort tillsammans med ett smalt band och pärlband inspirerad av Åsa/asamia :-)



Jag har färglagt lilla babyTilda med distressdynor och en vattenpensel. Det är ju ett helt nytt sätt för mig att färglägga och jag gillar det skarpt! Har nu beställt distress marker-pennor och hoppas att de kommer snart :-D
Jag har lagt lite glitterlim på kronan och på volangerna på kläderna.



Blommorna kommer från Wild Orchids Craft (WOC) och jag tänkte jag skulle vara med i deras utmaning den här veckan. Eftersom kriteriet är "Anything goes" bara deras produkter är med så passar det ju bra :-)
En vit spets ligger bakom och så har jag skrivit Grattis på foambokstäver från Panduro. Ett lager glitterlim på bokstäverna för att göra dem lite festligare.



Här är hela kortet, jag har använt akvarellpapper som bas och så har jag använt en kantstans från magnolia och stansade ut hjärtan på båda sidorna på en gång.



Tack för idag och lämna gärna spår efter dig så blir jag glad! :-D

Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Supergulligt kort. Fint färglagt

och hjärtbården är så fin.

Ha det gott!

Kram Lisa

2012-05-18 @ 08:05:57
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/
Postat av: Anne Kristine

Så flott kort og fine detaljer du har med her,

takk for at du deltar hos WOC denne gangen.

God helg!

Anne Kristine

2012-05-26 @ 09:33:33
URL: http://annespaperfun-aksh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: