28 maj - kort från scrapträff i Uppsala

Jag har varit på mässa igen, den här gången i Uppsala. Jag var med på scrapträffen som pågick samtidigt som mässan och det är ju himla lämpligt om det är något som fattas, då finns det 7 butiker att leta i :-D

Jag tror inte jag lägger upp någon bild på det jag köpte den här gången. Det var i alla fall en massa roliga saker :-) Bäst av allt var nog en kantstans från EKsuccess som jag har letat i ett år ungefär. Helt plötsligt så bara fanns det en hos Annelie & Mians Scrapbook o Pyssel Tjoho!

Jag har svårt att få ro och göra något när det är scrapträffar så mitt mål den här dagen var att helt enkelt ha trevligt och inte ha någon prestationsångest. Jag hade jättetrevligt, shoppade en hel del (oups) och gjorde till och med två kort. :-)

Jag bjuder på det ena kortet idag och det andra imorgon.

Det här kortet var efter en skissutmaning som Nettans Scrapbooking4you sponsrade. Jag har tyvärr ingen inskannad bild av skissen.



Magnoliaswirls, rosor och blompistiller från Wild Orchid Crafts. Bokstavsstickers, som är lite svåra att fota då de glänser.




Spetsen är ett loppisfynd från Vaksala torg som vi kikade lite snabbt på innan träffen började på lördagsförmiddagen. Jag satte ett brunt band under så det skulle komma till sin rätt. Babybilden är ett klippark från Graphic45 och mönsterpappren är från Inkido har jag för mig.



På insidan satte jag också mönsterpapper, samma som framsidan. Där fanns det en poststämpel tryckt så jag tyckte det passade så bra att klippa ut frimärksvarianten av den söta pojken på framsidan och sätta den intill. Grattisstämpeln kommer från Inkido.



På baksidan har jag också ett ark av mönsterpappret, man ser knappt att det är ljusblått då det otroligt härliga solskenet ställt till det lite :-) Så har jag ju min fina handgjord av-stämpel med förstås. Den är så klart från Pysseldags.

Och faktiskt så vann jag tävlingen på omröstning! Jag blev så överraskad och glad! Jag vann en Martha Stewart punch, en combo med stämpel och punch i form av muffins.

Välkommen tillbaka imorgon och se mitt andra kort från träffen!

KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: onkis

Det va ett mycket vackert barnkort,

gillar det mycket.

Kram!

2012-05-28 @ 08:40:53
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: Carina

Grattis, kortet är väldigt fint. Bilden på babyn är så söt. Kram

2012-05-28 @ 12:19:15
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se/
Postat av: Majsan

MEN ÅHH såå ljuvligt kort, helt underbar :)



KRAM MAJSAN

2012-05-28 @ 22:58:14
URL: http://scrapmarianne.blogspot.com
Postat av: Lisa-olsi

Snyggt!

Fina färger tillsammans och söt bild.

Snyggt med spetsen på bandet.

Ha det gott!

Kram Lisa

2012-05-29 @ 06:09:50
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/
Postat av: Åsa/asamia

Ditt kort är underbart fint, och Grattis till vinsten!

2012-05-29 @ 06:45:16
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Margareta

Ett så ljuvligt och välkomponerat kort! Kan verkligen förstå att du vann den omröstningen! Grattis!

Kram!!

2012-05-30 @ 00:15:23
URL: http://mormormargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: