8 maj - inköp på mässan i Gävle

I lördags var det mässa i Gävle som vi längtat efter länge här. Jag brukar lägga ut bilder på mina inköp, mest för min egen del då jag ibland funderar vart jag har köpt saker och ting :-) Eftersom jag var där hela dagen, först för att hjälpa till att bära in och packa upp hos butikerna och sedan förstås packa ner och bära ut allt ett antal timmar senare, så hann jag handla en hel del. Fick ju pengar i födelsedagspresent som jag nu satte sprätt på :-D

Först en "flygbild" över köksgolvet:



Här kommer 3 närbilder:









Ah, en sån härlig röra på köksgolvet :-D



Kram från shopoholicRosa (men jag har ju faktiskt redan börjat använda sakerna, så det så)

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken underbar "hög" på ditt golv. Många fina pysselsaker. Kram

2012-05-10 @ 12:57:32
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: